
➰
دلم گرفته
و روی شانههای خودم
گریه میکنم...

ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:22
ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:22
دلبرِ محبوبِ من..!♡
تو شیرین ترین حادثه بودی برام
میُون این همه حادثههای تلخ و تار
کنارِ تو حال و هَوام دل خوشه
برایِ من لبایِ تو مثل شرابِ نابِه
چشمایِ تو دشتِ پُراز سُمبُلِ
رهات نمیکنم تو رو دلبرِ خوش حادثه...
حال دلم با بودنِ تو خوشه ...♡
ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:22
خوشبختی واسه هرکسی یه معنی داره...یکی خوشبختی رو تو ازدواج بچه هاش میبینه یکی خوشبختی رو تو بدنیا اومدن بچش میبینهیکی طعم خوشبختی رو وقتی میچشه که به یارش میرسهیکی خوشبختی رو تو پول و ماشین و خونه میب دلم گرفته.......ما را در سایت دلم گرفته.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:22